Advertisement

אוריאל ואלירז מרים פרץ : מרים פרץ בישלה קציצות לחיילי צה"ל - ערוץ 7 / האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה.

אוריאל ואלירז מרים פרץ : מרים פרץ בישלה קציצות לחיילי צה"ל - ערוץ 7 / האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה.. בנאומה בשם כל הזוכים אמרה פרץ בתוך דבריה: ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. 'הבן שלי חגג בר מצווה, וזו הפעם הראשונה שיאמר עליי קדיש, צריך שתחבקי אותו'. 69k views · 20 august. מולדת לא בונים רק בכאב, אלא גם בנתינה.

היא ומשפחתה שוכנו תחילה במעברה, ואחר כך בשיכון ד' בבאר־שבע, אחת השכונות הקשות בארץ. זו זכות לנו ולתלמידים להיפגש עם אשת חינוך מופתית שמסמלת את הנאצל שבעם ובמדינה. פרץ, אשת חינוך בת 64, נשאה דברים בטקס בשם 16 כלות וחתני הפרס. הקהל קיבל אותה בעמידה ובתשואות ממושכות. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות.

צפו: סיפור הקציצות של מרים פרץ - ערוץ 7
צפו: סיפור הקציצות של מרים פרץ - ערוץ 7 from a7.org
אלמנתו של אלירז, שלומית, מסרה לי מכתב אישי שאלירז כתב לי ערב גיוסו לצהל. למרים שורשים עמוקים בבניין הארץ, דרך סיני וגוש קטיף עוד דקה שהוא בה הוא חי. Miriam peretz, a bereaved mother, has received a letter of recognition. יום הזיכרון שבוע הבא, ואנחנו לא נוכל להגיע לכיכרות, לבתי העלמין ולבתים של. מרים פרץ, ששכלה את שני בניה, אוריאל ואלירז, בשתי מלחמות שונות, ואף את בעלה שנפטר ממחלה. 'הבן שלי חגג בר מצווה, וזו הפעם הראשונה שיאמר עליי קדיש, צריך שתחבקי אותו'. מהקוצים שהוצאתי מהגרביים של אוריאל, חוט מטליתו של בעלי אליעזר זל ורגב עפר מקברו של אלירז''.

פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות.

כבר אז, כילדה, חשתי שלא עשיתי דבר למען ארצי. הקהל קיבל אותה בעמידה ובתשואות ממושכות. רגע לפני קבלת פרס ישראל, מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז, נזכרת ברגעים שבהם קיבלה את ההודעות הנוראות ועל החיים המלאים שהיא. בנאומה התייחסה פרץ לחשיבות קיומם של מגון קולות ודעות בחברה הישראלית: Miriam peretz, a bereaved mother, has received a letter of recognition. 'הבן שלי חגג בר מצווה, וזו הפעם הראשונה שיאמר עליי קדיש, צריך שתחבקי אותו'. עם הלב הזה יצאתי אל עמי, וּבְמילים פשוטות, בִּשְפת הלב השבור דיברתי על הארץ וּמורשתה, על הבחירה בטוב, על השמחה, על הדבקות בחיים על אחריות וּמְעורבות חברתית. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. עוד דקה שהוא בה הוא חי. הרב ליאור אנגלמן ואליסף פרץ בשיחה מטלטלת. ועדת הפרס ציינה בנימוקיה כי מאז נפילת בניה אוריאל ואלירז מקדישה פרץ את חייה לחינוך ולהנחלת המורשת היהודית והציונית, כשהיא עורכת. הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמית עמיחי, אמר כי מרים היא סמל של גבורה יהודית בימינו: עם ההכרזה על זכייתה, קם הקהל כולו על רגליו, והריע לה דקות ארוכות.

מולדת לא בונים רק בכאב, אלא גם בנתינה. ״אני יודע שהשנים עוברות אבל. 'די, כמה אתה יכול לקחת את אמא?', ואלירז הסביר: שניים מששת ילדיה, אוריאל ואלירז, נהרגו בשירותם הצבאי. עוצמת החיים גדולה יותר מהחורבן.

צפו: סיפור הקציצות של מרים פרץ - ערוץ 7
צפו: סיפור הקציצות של מרים פרץ - ערוץ 7 from a7.org
המקרה אירע ביום שני האחרון, כאשר פרץ שבה לביתה שבגבעת זאב והבחינה כי הבית נפרץ. אלמנתו של אלירז, שלומית, מסרה לי מכתב אישי שאלירז כתב לי ערב גיוסו לצהל. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. מרים פרץ, אימם של האחים אוריאל ואלירז היד , לוחמי סיירת גולני שנהרגו בפעילות מבצעית העבירה הרצאה לסטודנטיות בה דיברה על כוחה של האמונה ועל ההתנסות האישית והקשה שלה:''לקבה יש לי לתת 3 מתנות:קוץ. עוצמת החיים גדולה יותר מהחורבן. אם יש אדם שרשאי להרגיש שהמדינה פגעה בחייו, הרי זו פרץ. אדוני הנשיא, אדוני ראש הממשלה, כבוד יור הכנסת, גבירתי נשיאת בית המשפט העליון, אדוני שר החינוך, אדוני ראש העיר ירושלים, עמיתיי מקבְּלי פְּרס ישראל, קהל נכבד. הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמית עמיחי, אמר כי מרים היא סמל של גבורה יהודית בימינו:

זו זכות לנו ולתלמידים להיפגש עם אשת חינוך מופתית שמסמלת את הנאצל שבעם ובמדינה.

יום הזיכרון שבוע הבא, ואנחנו לא נוכל להגיע לכיכרות, לבתי העלמין ולבתים של. כשאשת החינוך מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בשירותם הצבאי, סיימה לשאת דברים בשם זוכי הפרס, היא ניגשה אל כלל הזוכים וחיבקה אותם, אחד אחד. מרים פרץ, אימם של האחים אוריאל ואלירז היד , לוחמי סיירת גולני שנהרגו בפעילות מבצעית העבירה הרצאה לסטודנטיות בה דיברה על כוחה של האמונה ועל ההתנסות האישית והקשה שלה:''לקבה יש לי לתת 3 מתנות:קוץ. יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים. ״אני יודע שהשנים עוברות אבל. פרץ הוסיפה והבהירה כי הדבר הכי חשוב בחיים הוא הנתינה לזולת: ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. 'די, כמה אתה יכול לקחת את אמא?', ואלירז הסביר: כבר אז, כילדה, חשתי שלא עשיתי דבר למען ארצי. עוד דקה שהוא בה הוא חי. נכד חדש נולד לכלת פרס ישראל, מרים פרץ • התינוק הטרי נקרא עש בנה הבכור אוריאל, שנפל בדרום לבנון • הכאב נשאר לנצח, אבל אלוהים חנן בחיים. בנאומה בשם כל הזוכים אמרה פרץ בתוך דבריה: אם יש אדם שרשאי להרגיש שהמדינה פגעה בחייו, הרי זו פרץ.

מרים פרץ, ששכלה את שני בניה, אוריאל ואלירז, בשתי מלחמות שונות, ואף את בעלה שנפטר ממחלה. שנים לאחר מכן אביו נפטר משברון לב. בהפרש של 12 שנים זה מזה, שכלה מרים פרץ שניים מבניה, אוריאל ואלירז פרץ זל. זה עשרות שנים שמרים פרץ מקדישה את חייה לחינוך. מי שמשכה את מירב תשומת הלב, היא מרים פרץ, אחת הזוכות בפרס על 'מפעל חיים', ושמוכרת כאם ששכלה שניים מבניה בעת שירותם הצבאי, אוריאל ואלירז היד, שנפלו בשני מקרים נפרדים.

מרים פרץ: "זו הרוח של הבנים שלי" - ערוץ 7
מרים פרץ: "זו הרוח של הבנים שלי" - ערוץ 7 from a7.org
פרץ, אשת חינוך בת 64, נשאה דברים בטקס בשם 16 כלות וחתני הפרס. כאן חדשות | אליסף פרץ, בנה של כלת פרס ישראל מרים פרץ, שכל את אחיו הבכור אוריאל כשהיה בן 12. אין בידי יצירה, לא אוכל להצביע על תגלית שגיליתי או על נוסחה שפתרתי. מִרְיָם אִיבְּדָה שְנֵי יְלָדים בַּמִלְחָמָה: יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים. אם יש אדם שרשאי להרגיש שהמדינה פגעה בחייו, הרי זו פרץ. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. שניים מששת ילדיה, אוריאל ואלירז, נהרגו בשירותם הצבאי.

אמם של אוריאל ואלירז פרץ היד מספרת את סיפור הקציצות שהכינה לנכדים.

מולדת לא בונים רק בכאב, אלא גם בנתינה. אבל מולדת לא בונים רק בכאב ובדמעות. פרץ נולדה וגדלה בקזבלנקה שבמרוקו, בתם של איטו לבית ועקנין ויעקב אוחיון. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. מרים פרץ איבדה את שני בניה, אוריאל ואלירז פרץ, במהלך שירותם הצבאי, ביתה כמעט נהרס וגם בעלה הלך לעולמו. יום הזיכרון שבוע הבא, ואנחנו לא נוכל להגיע לכיכרות, לבתי העלמין ולבתים של. אם יש אדם שרשאי להרגיש שהמדינה פגעה בחייו, הרי זו פרץ. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. כבר אז, כילדה, חשתי שלא עשיתי דבר למען ארצי. הקהל קיבל אותה בעמידה ובתשואות ממושכות. היא ומשפחתה שוכנו תחילה במעברה, ואחר כך בשיכון ד' בבאר־שבע, אחת השכונות הקשות בארץ. ״אני יודע שהשנים עוברות אבל. המקרה אירע ביום שני האחרון, כאשר פרץ שבה לביתה שבגבעת זאב והבחינה כי הבית נפרץ.

69k views · 20 august מרים פרץ. פרץ הוסיפה והבהירה כי הדבר הכי חשוב בחיים הוא הנתינה לזולת:

Post a Comment

0 Comments